קייטרינג לשבת חתן באשדוד

תאריך החתונה שלכם הולך ומתקרב וההתרגשות כבר בשמיים. יש לכם עוד כל כך הרבה דברים לדאוג להם, וככל שהתאריך ילך ויתקרב כך תבינו שעדיף לכם לסגור דברים עם כמה שפחות התעסקות. אחד מן הדברים שנותרו לכם לארגן זה שבת חתן.

יש הרבה הזוגות אשר מעדיפים להזמין קייטרינג לשבת חתן ובכך הם יכולים להתפנות לכל שאר העיסוקים ולהוריד להם מהרשימה את הדאגה לאוכל. אז אם אתם גרים באשדוד והסביבה, המשיכו לקרוא אתה מאמר הקרוב בנושא של קייטרינג באשדוד לשבת חתן ואלי תקבלו כמה רעיונות שיפתרו לכם הרבה בלגן.

תפריט קייטרינג לשבת חתן באשדוד

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!

ערב שבת - 85 ש"ח לסועד

סעודה שנייה - 60 ש"ח לסועד

אפשרות א'

אפשרות ב'

סעודה שלישית - 30 ש"ח לסועד

זהו תפריט מומלץ לשבת. התפריט הינו תפריט מודלרי, על כן ניתן לעשות שינוים במבנה הסעודות!
ניתן לרכוש מגוון לחמים ולחמניות החל מ-2 ₪ ליחידה
מלאו בבקשה את הפרטים הבאים ונציגנו ישוב אליכם במהרה

איזה קייטרינג באשדוד לשבת חתן יכול להתאים לכם?

קייטרינג באשדוד לשבת חתן יהיה תלוי בדרך בה תרצו לחגוג את האירוע. אם תרצו לחגוג את שבת החתן המסורתית, אתם יכולים לבקש מהקייטרינג לספק לכם את שלוש הסעודות כמקובל.

את סעודת השבת, את הסעודה השנייה ואת הסעודה השלישית. כל אחת מן הסעודות מאופיינת באוכל אחר. כמו כן, חברת הקייטרינג יכולה לספק לכם גם את הכיבוד לקידוש, כמו עוגות, בורקסים ואפילו אוכל לשבת. בכל מקרה, חברת הקייטרינג שהכי תתאים לכם זו האחת שתענה על כל הצרכים שלכם. רק להגיד מה אתם צריכים ולבחור חברה שתתאים.

האם יש קייטרינג באשדוד לשבת חתן שהוא חלקי?

יש חברות קייטרינג באשדוד לשבת חתן אשר יכולות לספק לכם רק חלק מהמסורת. כלומר, אם תבחרו להזמין רק ארוחה אחת במהלך כל השבת, זה אפשרי.

האוכל שיגיע עם אותה הזמנה יהיה בהתאם לשעת הסעודה שאתם רוצים לאכול. אם אתם רוצים את הסעודה של שבת בבוקר, הארוחה תהיה יותר חלבית עם סלטים וגבינות.

אם תרצו שהקייטרינג יביא ארוחת צהרים, אתם יכולים לבחור מגשי אירוח הכוללים טורטיות, דגים, כריכים ועוד, או אפילו מנות שהן מוכנות מראש, כמו פסטות ופשטידות לקייטרינג חלבי או עוף ובקר אם אתם רוצים קייטרינג בשרי. נוסף על כך, אם הקייטרינג נערך בסמוך לבית הכנסת או לחילופין, בבית, כדאי להזמין מגשי אירוח שהם מוכנים מראש כבר.

קייטרינג לשבת חתן באשדוד

בצורה כזאת אתם לא תצטרכו לדאוג לחימום שלהם. עוד נקודה חשובה, בעת הזמנת הקייטרינג, כדאי לכם לחשוב על כמות המוזמנים שיש לכם, מכיוון שאם כמות המוזמנים עולה על 100 אורחים, כדאי לשקול להזמין מלצרים יחד עם הקייטרינג החלקי, שיעברו בין כל האורחים עם מגשי האירוח.

האם קייטרינג באשדוד לשבת חתן פועל תחת אישור של משרד הבריאות?

כל חברה של קייטרינג באשדוד לשבת חתן חייבת להצטייד ברישיון ממשרד הבריאות למכירה של מזון. הרישיון הזה חייב להיות מחודש פעם בשנה ועל הקייטרינג למסור למשרד הבריאות את כל המידע שצריך לגבי אחזקה והמצב של המזון שברשותם.

אין שום סיבה שמשרד הבריאות יקפיא את שירותי הקייטרינג. כמו כן, למען הסר ספק, שווה לבדוק אם יש ברשות הקייטרינג תעודה עדכנית בכדי שתהיו רגועים כי המזון שלהם טרי ורענן.

תוכן עניינים

מה הלקוחות אומרים על השירות שלנו?

מחפשים קייטרינג לשבת חתן באשדוד?

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לאירוע שהאורחים שלכם רק ישבחו