קיר בלונים לבת מצווה: הטרנד החדש שלא כדאי לכם לפספס

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות שינויים רבים בתחום האירועים בכלל ובפרט באירועי בת מצווה. אם פעם היה מדובר על אירוע בסיסי או מעט יותר מושקע מאירועי יום הולדת אחרים, אזי שהיום מדובר בהפקה של ממש אשר ההורים מוכנים להשקיע בו הרבה מאוד כסף, הן על מנת לערוך אירוע שיתאים למה שהילדה שלהם רוצה ומצפה לקבל, והן בשביל שהילדה, החברות והחברים שלה יוכלו ליהנות מאירוע בלתי נשכח. 

באופן טבעי, ההשקעה באירוע שכזה באה לידי ביטוי בדרכים שונות, בין היתר גם בעיצוב של המקום. דוגמא טובה לכך הוא קיר בלונים לבת מצווה שנוצר ומעוצב במיוחד עבור אירוע זה. מדובר על קיר ייחודי שנוצר על ידי מעצבים ואמנים המתמחים בדבר, על פי רצונה של כלת השמחה ובהתאם לסגנון שלה. 

קיר בלונים לבת מצווה

מה זה קיר בלונים לבת מצווה? 

קיר בלונים בת מצווה, הוא יצירת קיר המעוצב באמצעות בלונים בסדרי גודל שונים ובצבעים מגוונים. 

זה יכול להיות עיצוב של קיר קיים באמצעות שורה של בלונים אשר מודבקים עליו , אחד ליד השני, אחד על השני, בעיצובים ובצורות שונות. אופציה נוספת, היא לייצר קיר כזה בחלל המקום בו נערך האירוע. 

אפשר למשל, לייצר קיר בלונים עם עמודי כניסה יפים ומרשימים, אפשר לייצר קיר בלונים בשלל צבעים וגדלים, כשהרעיון הוא שהקיר יכלול בלונים גדולים דרכם כלת השמחה תוכל להיכנס אל המקום. אפשר למצוא שלל דוגמאות של קירות בלונים, כאלה הכוללים עיצובים של לבבות, עיצובים של קשתות, ניתן לעצב את המספר "12" על הקיר באמצעות בלונים, ולמצוא עוד שורה ארוכה של עיצובים מסוגים שונים.

מה הפרמטרים הנכונים לעיצוב קיר בלונים?

לפני שאנחנו מזמינים גורם מקצועי שיעצב קיר בלונים לאירוע בת מצווה של הילדה שלנו, עלינו לבחון מה בדיוק אפשר לעצב וכיצד. איך אפשר להשתמש בבלונים בשביל לעצב קיר בצורה יפה ומיוחדת. 

בשלב ראשון, אנחנו צריכים לבחון את גודל הקיר אותו נרצה לעצב. באופן טבעי, עלינו לבחון זאת גם ביחס למקום עצמו, על מנת שזה לא יפגע ביכולת שלנו לעצב את שאר המקום וביכולת של האורחים ליהנות מהאירוע. 

בשלב שני, אנחנו צריכים לבחון את סגנון העיצוב, מה יכול להתאים לנו, בין אם זה מבחינת גודל הבלונים, כמות, סגנון ועוד. כל דבר יכול להשפיע כך או אחרת על המקום וכמובן על האירוע עצמו. 

בשלב שלישי, עלינו לבחון איך זה משתלב עם שאר הפריטים שאמורים לעזור לנו לעצב את המקום וכן עם שאר הדברים שאמורים להשתלב לצורך ארגון האירוע. למשל, אם אנחנו מחליטים לשים את הקיר במקום מסוים, עלינו לשאול את עצמנו, אם זה יכול להפריע לספקים לעבוד, אם זה יכול להפריע לאורחים לאכול או לבלות באירוע. 

בשלב רביעי, עלינו לבדוק כמה זמן לוקח לבנות קיר בלונים, מה נדרש בשביל זה, איך אפשר לשמור עליו לאורך כל האירוע וכמובן כמה זה יכול לעלות לנו. 

מי יכול להכין קיר בלונים לבת מצווה וכמה זה יכול לעלות לנו?

קיר בלונים בעיקרון, מעוצב על ידי מעצב אירועים ובאופן ספציפי על ידי מעצב בלונים. ישנם אנשים שמתמחים באופן ספציפי בתחום זה. אנחנו יכולים להשתמש בשירות שלהם בשביל שיוכלו לתכנן עבורנו קיר כזה וכן לעצב אותו כפי שאנחנו רוצים. 

חשוב להבהיר, אם אנחנו בוחרים להשתמש באיש מקצוע שעושה זאת, אזי שעלינו לשכור אותו מספיק זמן לפני האירוע, בשביל שיוכל לשריין עבורנו את התאריך המיועד ולהכין את הקיר לפני שראשון האורחים מגיע למקום. 

בעיקרון קיר בלונים לבת מצווה יעלה לנו סביב 2,000 שקל, כאשר אם אנחנו רוצים רק קשת בלונים, אזי שהמחיר יעלה 1000 שקל. זה כמובן מחיר ממוצע, והוא יכולה להשתנות בהתאם לכמות הבלונים ובהתאם לאופן בו אנחנו רוצים להקים את הקיר. 

איפה אנחנו יכולים להקים קיר בלונים?

על פניו, בכל מקום אפשר להקים אותו. בין אם האירוע נערך באולם, גן אירועים, ואפילו אצלנו בבית. יחד עם זאת. אנחנו צריכים להתחשב בתנאים מסוימים שיכולים להשפיע, למשל, גודל המקום, תנאי מזג אוויר, מגבלות שקיימות בשטח ועוד. 

לכן, הרבה יותר הגיוני להקים קיר כזה באולם אירועים, מאשר נניח בבית או במקומות פתוחים שאינם מקורים. 

תוכן עניינים

אולי יוכל לעניין אותך?