עמדת מרק לאירועים

הטמפרטורות יורדות וזירת האירועים מתחממת. רבים בוחרים לחגוג אירוע מרגש בעונה הקרה וליהנות מהיתרונות הרבים שהיא מביאה עמה: ראשית, עלויות אטרקטיביות של אולמות אירועים המנסים באמצעות דילים שווים למשוך חוגגים.


שנית, זמינות גבוהה יותר של מקומות לחגיגה בשל הירידה בביקוש ולכל אלה מתווספים גם תועלות של זמינות גבוהה מצד הספקים והאווירה המיוחדת הנלווית לאירוע חורפי.


התפריט הקולינארי העונתי אף הוא מפתיע ומרגש וניתן לתבל בתבלינים ארומאטיים, להגיש מנות קדרה שמתבשלות בבישול איטי וממושך, פויקה, מאפים מטאבון לוהט.

תפריט שממזג מרקים

כוכבת על בסצנת אירועי החורף היא ללא ספק עמדת מרק לאירועים. מרק מהווה מנה מנצחת בכל עונה ובעיקר בחורף, שאנשים מחפשים את המפלט האולטימטיבי מפני הקור, להתמסר לנוזל משגע עתיר וויטמינים ומינרלים שמשלב בין שלל מרכיבים משובחים וטעמו נפלא והוא גם משביע מאוד.


עמדת מרקים נחשבת להפתעה יצירתית בכל אירוע המתרחש בימים הקרים ואל תתפלאו שישתרך לעברו תור ארוך.
מרק היא מנה שאוהבים בכל גיל ואלטרנטיבה המתאימה גם לאירועים בהם רוצים לשמור על תפריט צמחוני ואפילו טבעוני.


מדובר במנה שאפשר לרקוח מכל כך הרבה מרכיבים במבחר קומבינציות מקוריות, כך שאפשר לשלב באירוע מבחר עמדות מרקים בשלל טעמים ולבחור גם סטים מדוגמים ודקורטיביים של כלי הגשה למזיגת המרקים ולאפשר למוזמנים לבחור את המרק המבוקש.

נבחרת המרקים לאירועים

לפניכם הצעות של מרקים שניתן לשלב בעמדת המרקים וכיצד לשדרג את העמדה, שתהפוך ללהיט האירוע מהזווית הגסטרונומית:
מרק אפונה אהוב על רבים כשניתן להכין אותו במגוון דרכים והוא עתיר וויטמינים ומינרלים כמו סידן, אשלגן וויטמין A וסיבים תזונתיים. אפשר להכין אותו סמיך או צלול יותר ולשלב עם מרכיבים שונים דוגמת בצל, גזרים, שיני שום, פטרוזיליה, תפוחי אדמה ועוד.
מרק בטטה הידוע כמרק כתום יכול להיות מבוסס על בטטה בלבד או כתערובת המשלבת בין בטטות, גזרים, דלורית ועוד.


זהו מרק עשיר בוויטמין C וויטמין A החשובים לבריאות ולתפקוד המערך החיסוני ובטטה גם מכילה מינרל שעוזר לייצר קולגן ומקדם את בריאות העור והעצמות.
מרק כתום אף הוא יכול להיות מוגש בכמה צורות או לאחר שעבר ריסוק בבלנדר והפיכתו לסמיך במיוחד או מרק זך בשילוב עשבי תיבול מסוגים שונים או קטניות כמו עדשים, תבלין ארומאטי חזק כמו כורכום או נוזל קוקוס שהופך אותו לאקזוטי יותר נוסח המזרח הרחוק. 

איך לשדרג את המרקים באירוע


מרק ירקות הוא בהחלט שחקן חיזוק משמעותי בעמדת מרקים לאירועים. הוא נתון לפרשנויות בהתאמה אישית לפי רוח האירוע ולחיבת המוזמנים לירקות בין אם מדובר בחיתוך גס של הירקות או מרק ירקות סמיך, ירקות שורש וכדומה עם ענפי סלרי ושיני שום.


ניתן להחליט גם על מרקים ממטבחים שונים כמו מרק טוסקני, מרק בניחוח ים תיכוני, מרק בשיק אסיאתי ועוד.
תוכלו לספק לאורחים גם עמדה להעשרת המרק כמו תבלינים מיוחדים או לבחור בזמן אמת מה להוסיף לבישול המרק וכך לקבל במהלך האירוע מרק המותאם להעדפותיכם מי שאוהב מלוח במיוחד, חריף יותר, מרק המותאם לחיך של הילדים וכדומה.


חשבו על תוספות מתאימות לשדך עם המרקים החורפיים לאירוע כמו לחמים פריכים או תבשילים שונים ואל תוותרו על פתרונות הגשה נאים ואסתטיים שיהפכו את חוויית האכילה לבלתי נשכחת בגוונים או בסגנון המזוהים עם האירוע. ניתן גם להגיש את המרקים בדרכים יצירתיות כמו מרק בתוך כיכר לחם או להגיש טעימות מרק בכוסות קטנות ויפות כך שהאורחים יוכלו לטעום מבחר מרקים באירוע אחד. 

תוכן עניינים

אולי יוכל לעניין אותך?