לאיזה אירוע מתאים קייטרינג חלבי ולאיזה מתאים בשרי?

עד לפני שנים לא רבות, היה נהוג להזמין אך ורק שירותי קייטרינג בשרי לאירועים. לא משנה אם היה זה אירוע פרטי, עסקי או אחר. מארגני אירועים העדיפו תמיד להשתמש באופציה של קייטרינג בשרי, מתוך הנחה שזה מה שהאורחים שלהם מצפים לקבל וכן מתוך ידיעה שמרבית האולמות וגני האירועים שומרים על כשרות בשרית, ולכן זו האופציה היחידה בה ניתן להשתמש. 

היום לעומת זאת, הרבה מאוד מארגני אירועים, פרטיים ואחרים, מתלבטים בין אופציה של קייטרינג חלבי לבין קייטרינג בשרי. אנחנו יכולים למצוא הרבה יותר חברות המספקות קייטרינג חלבי וכן הרבה יותר אירועים עם סוג קייטרינג כזה. 

בחלקים הבאים של המאמר, נסביר מה כולל קייטרינג חלבי ומתי נכון להשתמש בו, לאחר מכן, מה כולל קייטרינג בשרי ומתי נכון להשתמש בו. כך תוכלו להחליט, בהתאם לאופי האירוע שלכם, איזה סוג קייטרינג יכול להתאים לכם. 

מה כולל קייטרינג חלבי ומתי נכון להשתמש בו?

קייטרינג חלבי, כפי שניתן להבין מהשם שלו, מורכב אך ורק ממאכלים הכוללים גם מוצרי חלב בצורות שונות, ומאחר והחברה שומרת על כשרות חלבית, הרי שהוא לא יכול להכיל מוצרי בשר. בדרך כלל שירות כזה יכלול פסטות, לזניות, פשטידות חלביות, דגים, סלטים עם גבינות, מאפים מלוחים ומתוקים, וכן נוכל למצוא בו מגוון מנות אשר בושלו בחמאה והשתמשו להכנתן בחלב, ואפילו בשוקולד אמיתי בקינוחים. 

קייטרינג חלבי יכול להיות אידיאלי במגוון מקרים:

ראשית, אם מדובר על אירועים לארוחות בוקר או אירועי ביניים, כאלה שלא נהוג ולא מתאים להגיש בהם מנות בשריות. למשל, אם אורחים ארוחת בוקר לעובדים, הרבה יותר הגיוני שיהיה זה אירוע חלבי ולא בשרי. 

שנית, אם מעוניינים לערוך אירוע לילדים, אז עדיף שיהיה זה אירוע חלבי, על מנת שהם יוכלו ליהנות מקינוחים חלביים אמיתיים ולא פרווה. 

שלישית, אירועים שחלק משמעותי מקהל האורחים הם צמחוניים. כך יהיה קל יותר לייצר תפריט שמתאים להם, עם מגוון מנות צמחוניות. 

ארבע, אם רוצים להציע קייטרינג שונה, אחר, ולא סטנדרטי. במקרה כזה, כאמור, יש לוודא שהמקום יכול להכיל מזון חלבי. 

מה זה קייטרינג בשרי ולאילו אירועים הוא מתאים?

קייטרינג בשרי, כפי שניתן להבין משמו הוא קייטרינג הכולל במנות העיקריות שלו בשר, אך לא רק אז אלא גם במנות פתיחה ובמנות ראשונות. זה יכול להיות סטייקים, המבורגרים, נקניקיות וכל סוג אחר של בשר. בקייטרינג כזה, הקינוחים יהיו פרווה או פירות. 

קייטרינג בשרי יכול להתאים לאירועי צהריים ואירועי ערב, מכל הסוגים. אז הרבה יותר הגיוני ומקובל להגיש מנות בשריות. זה נכון לגבי אירועים פרטיים וזה נכון לגבי כל סוג אירוע אחר. האורחים מצפים לקבל מנות בשריות, וברוב המקומות יש כשרות המאפשרת להגיש מזון בשרי בלבד. 

תוכן עניינים

אולי יוכל לעניין אותך?