קייטרינג על האש

קייטרינג על האש יכול להתאים שרוצים לחוות את החוויה הקיצית, הכיפית והטעימה. קייטרינג על האש יכול להתאים לאנשים שרוצים לחגוג, עם בשר איכותי, ומעוניינים שהוא יגיע עד אליהם. שירותי קייטרינג שכאלה, משלבים בין החוויה הפשוטה והמוכרת, לבין הטאץ' האלגנטי שבהגשה והכנה מקצועית של מזונות מושגחים וכשרים. שירותי קייטרינג על האש יכולים להתאים לשלל אירועים, בין אם פרטיים, עסקיים, גדולים או קטנים. שירותי חברת קייטרינג הלל, יכולים להתאים במיוחד למי שמעוניין במאכלים כשרים, ואף לדבר עם משגיח הכשרות על מנת לשאול לגבי פועלו.

תפריט קייטרינג על האש

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!
קבלת פנים 35 ₪ (4 לבחירה- 2 בשרי ו-2 צמחוני/טבעוני)

ניתן לרכוש מגוון לחמים ולחמניות החל מ-2 ₪ ליחידה
מלאו בבקשה את הפרטים הבאים ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה יתרונותיו של קייטרינג על האש?

בין היתרונות של קייטרינג על האש הוא כמובן היכולת להכין מטעמים נהדרים, במהירות ובקלות (הסוד הוא בתיבול ובהשרייה), וכמובן – היכולת לשלב זאת עם תוספות שונות, סוגי סלטים, חומוסים למיניהם וכל הלאה. כך שגם מי שלא אוכל בשר, או אפילו מקפיד על תזונה צמחונית – יכול למצוא משהו באירוע שכזה.

לא רק זה, מנות שמוכנות בלייב, באופן פומבי וחי בזמן אירוע, לא רק שיכולות להיחוות כטעימות וכמיידיות יותר – יכולות להיות מוכנות לרשות האורחים די מהר. 

מה מייחד אירועים עם קייטרינג על האש?

יש אנשים שיגידו כי הישראלים הם פשוט חובבי ברביקיו, ועל פי כן, קייטרינג על האש יכול ממש להתאים. אנחנו יכולים לראות לא מעט ישראלים שעושים על האש אפילו בלי סיבה טובה. וזו הסיבה הכי טובה לעשות על האש. שכן, לא צריך יותר מדי הצדקה להזמנת כל החברים ופתיחת שולחן יחד.

אך כשאנחנו רוצים לארגן אירוע מרובה משתתפים, לפתוח שולחן די גדול, ולעשות דברים שהמנגל הביתי לא בהכרח יוכל להכיל – אולי הגיע הזמן לברר על שירותי קייטרינג על האש. ובכך, ניתן לעשות על האש לכל החבר'ה, להוסיף לכך טאץ' של יוקרה ועדיין להניב את כל היתרונות הטמונים בהנאה מהאוכל המוגש.

וכן, קל לחשוב על הריחות השמיימיים, על השמחה והצהלה, על הסלטים, הבירות, האנשים שמסביב וכל החגיגה שמתרחשת. ועם זאת, יש לחשוב גם על כל החבר'ה שלא יעמדו ליד המנגל באירוע.

אנחנו יודעים, זה מאוד עצוב. אף אחד לא יוכל לקחת אחריות ולהיות "הבחור הזה" שממנגל. ובכן, אין צרה ואין בעיה, כי זו תהיה ההזדמנות של המנגלים התורנים "לרדת אל העם" ופשוט ליהנות מן האירוע, בזמן שמגישים להם מזון איכותי ונהדר. במילים אחרות, כשיש קייטרינג על האש בשטח, כולם יכולים לנוח ולהנות מהפלאות הבשריות (והתוספות שבצד). 

לאילו אירועים קייטרינג על האש יכול להתאים?

קייטרינג על האש יכול ממש להתאים לאירועים גדולים או קטנים, פרטיים או עסקיים, כאשר רוצים להנגיש את חווית ה-"על האש", הישראלית (אם כי, היא ממש לא חייבת להיות ישראלית), עם טוויסט. מה הטוויסט? ובכן, לא רק שמדובר בבשרים איכותיים שחברת קייטרינג הלל בחרה בקפידה, מדובר בקייטרינג המוגש באופן אלגנטי ובתודעת שירות גבוהה.

למעשה, במסגרת קייטרינג על האש לא צריך לדאוג לכלום ברובד המזונות.  גם לא לכשרות, כי גם זה בשליטה. ואם רוצים לדבר עם אחראי הכשרות שלנו ולשאול אותו לגבי פועלו, ובכן, הרי זה אפשרי.

אנחנו נקשר אותך. הבעיה היחידה היא שזה עלול להיות ממכר, להרגיש כמו מלכים ולדעת שהבשר הממונגל שלנו מגיע עד השולחן שלנו, או מחכה לנו בעמדת המזנון.

יכול להיות שיהיה רצון להזמין אותנו שוב ושוב, אך ורק על מנת לראות את הפרצוף היפה שלנו והריחות הערבים הנמצאים בסביבתנו כשאנחנו פורסים את מה שהכנו במטבח או באירוע עצמו.  וזה בסדר, אנחנו לא מאשימים אף אחד. הפרצוף שלנו באמת נאה, והריחות של הבשר שאנחנו מכינים באמת נהדרים.

לסיכומו של דבר – מה הטעם בשירותי קייטרינג על האש?

אנחנו חושבים כי שירותי קייטרינג על האש יכולים להתאים לסוגי אירועים שונים. שכן, על האש יכול להתאים למגוון הקשרים, וכאשר עושים זאת טוב זה גם יכול להיראות יוקרתי ואלגנטי. קייטרינג על האש יכול להתאים לאירועים שרוצים את אלמנט הקיץ והכיף, כמו גם אוכל טעים. ניתן לשקול שירותי קייטרינג כלאו עבור מועדי חגים, ימי הולדת, בר או בת מצווה, אירועי חברה, ברית או בריתה, מסיבת רווקים או רווקות, כנסים, אירועים חינוכיים וכן הלאה.

תוכן עניינים

מה הלקוחות אומרים על השירות שלנו?

מחפשים קייטרינג על האש?

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לאירוע שהאורחים שלכם רק ישבחו