הזמנות חתונה בלתי נשכחות לאירוע המרגש

החלטתם להינשא, קבעתם תאריך, מצאתם את אולם החלומות, הספקים ואנשי המקצוע שילוו אתכם בהפקה ועכשיו אתם מעוניינים להודיע לאורחים שהם מוזמנים למאורע הגדול?


הגיע הזמן ליצור ולעצב הזמנות חתונה, שיעבירו את המסר בסטייל תוך שימת דגש על טביעת החותם האישית שלכם – כך שההזמנה תשקף ותייצג את הקונספט של האירוע בטאץ' הייחודי שלכם. תוכלו לאסוף מקורות מהרשת, מאתרים כמו פינטרסט, כדי לקבל רעיונות בדבר ההחלטות הגרפיות וגם להתייעץ עם הקרובים מה דעתם. מומלץ ליצור סקיצה של שני עיצובים שונים לפני שתבחרו את ההזמנה המועדפת.
לפניכם מספר טיפים לתהליך פיתוח הזמנות לחתונה וכיצד לעצב הזמנות מנצחות לאירוע המרגש בחייכם:

הקונספט קובע

מה החזון שמנחה אתכם ביצירת האירוע והאם יש תמה שחוזרת על עצמה במוטיבים בווריאציות שונות לאורך החתונה? וכיצד ההזמנה שלכם תטיב לבטא את הקונספט של החתונה?
למשל, אם בחרתם לערוך חתונה בחיק הטבע בניחוח כפרי אולי תרצו לעצב הזמנות מעוטרות בפרחים ובאלמנטים מהטבע ואם בחרתם לחגוג ליד הים, יתכן שכדאי שההזמנה שלכם תשדר את ניחוח הים.


חשבו על הדרך בה ההזמנה שלכם תבלוט ותהיה ייחודית. למשל, הדפסה דו צדדית, גימור יוצא דופן, תבליטים, אולי הזמנה שהיא סוג של אוריגמי הניתן להרכבה או בעלת צורניות בלתי שגרתית.


אפשר להפיח חיים בהזמנה גם באמצעים אומנותיים כמו ציור קומיקס המגולל את סיפור היכרותכם ואהבתכם או הדפסי אווטאר שלכם או קולאז' של תמונות לאורך חייכם מינקות או רק מאז שנפגשתם.

פלטת הצבעים וקומפוזיציה בין אלמנטים

אילו צבעים ילוו את ההזמנה שלכם? לצבע השפעה משמעותית על התפיסה החזותית. תוכלו לבחור צבעוניות בהתאם לעונתיות של החתונה כמו גוונים בהירים פסטליים באביב ובקיץ או צבעוניות נועזת ודרמטית יותר לעונה הקרה, צבעוניות של ירוק אם האירוע בטבע וכדומה.
שימו לב לכך שישרור קונטרסט בין גוון הפונט לצבע הרקע, כדי למנוע מבעד המלל ללכת לאיבוד בתוך הרקע עצמו.
התייחסו גם לגודל הפונט כך שהמידע החשוב ביותר כמו הכותרת של ההזמנה יוצג בפונטים גדולים ברורים ומודגשים גם לקריאה מרחוק וכן שהפונטים יהיו מסוגננים אך קריאים כדי שכל פרט ייראה. תוכלו לבחור הדפסה דו צדדית ולכתוב משני צדי ההזמנה, אך הדגישו בקו תחתון או בגוון מנוגד את מה שחשוב. שאף אורח לא יפספס בטעות מידע רלבנטי על החתונה שלכם.

מה כותבים בהזמנה?

התייחסו לסידור הטקסט על גבי ההזמנה – התחילו מהחשוב ביותר. תוכלו לפתוח בטיזר ולהמשיך עם כל הפרטים החשובים שחיוניים לאורחים כמו מתי, היכן, לוח זמנים (קבלת פנים, חופה, מסיבה), שמות ההורים וכדומה.
אפשר לתבל בציטוט אהוב משיר או כל ציטוט מעורר השראה, לחתום בעצמכם בכתב יד על כל הזמנה וכדומה. כמו כן, לצרף מפה של האולם, אפשר לייצר סקרנות ולכתוב על קצה המזלג מה מחכה להם באירוע, לכתוב את ההזמנה ב-2 שפות, בחרוזים או בכל דרך יצירתית בה תבחרו כדי להכניס את המוזמנים לאווירה כבר מהמילה הראשונה על גבי ההזמנה…

עשו זאת בעצמכם או פנו לאיש מקצוע

עומדת בפניכם אופציה אחת לעצב הזמנה לחתונה באמצעות ממשק ידידותי למשתמש של גרירה ושחרור המאפשרים לכם לעצב הזמנה ולסדר את כל הפריטים, הגוונים, התמונות בדרך בה אתם אוהבים ולשלוח להדפסה איכותית באמצעות בית דפוס דיגיטלי.
מומלץ או לפנות לאיש מקצוע עם בריף שינחה אותו בעיצוב ההזמנה עבורכם. החליטו מה נכון עבורכם, מאיזה תהליך יותר תיהנו וכיצד תשיגו את התוצאה המועדפת.
בכל מקרה, אל תשכחו לשגר את ההזמנות במועד שיאפשר למוזמנים להתארגן לקראת האירוע שלכם וודאו שכולם קיבלו ההזמנה ויודעים על החתונה. 

תוכן עניינים

אולי יוכל לעניין אותך?