איך להגיע רגועים לחתונת שישי בעזרת תכנון נכון?

חתונת שישי הפכה ללהיט בקרב זוגות אוהבים שמחפשים חתונה בסטייל נינוח ומעדיפים חגיגה לאור יום.
לחתונת שישי יתרונות רבים, מזמינות גבוהה של אולמות שפנויים בימים אלה יותר מערבים מבוקשים במהלך השבוע וזמינות גבוהה של האורחים, שברוב המקרים לא עובדים בשישי וישמחו לבלות את שישי בצהריים ביחד עמכם.

אם תשוו עלויות ככל הנראה שתגלו שגם חתונת שישי אטרקטיבית יותר ביחס למחיר וההשקעה.
כך או כך, חתונת שישי, כמו כל אירוע מרגש, דורשת היערכות מקדימה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.
חשוב להגיע לאירוע רגועים ככל שניתן, כדי להצליח ליהנות ממנו וזאת אפשר להשיג על ידי תכנון נכון.

בניית תקציב, גיבוש לוחות זמנים, עמידה בלוחות זמנים, עבודה עם הספקים ואנשי המקצוע הטובים ביותר, מלווים שיעזרו לכם להתקדם ולהשלים משימות וקייטרינג שיביא את המטעמים.
לפניכם טיפים לארגון חתונת שישי אליה תגיעו שלווים ומרוצים:

בחירת מקום לחתונת שישי

בבחירת לוקיישן לחתונת שישי חשוב מאוד לוודא שהמקום אכן מתאים לחתונת שישי. למשל, אם מדובר באולם אירועים או גן אירועים – יש לבדוק שהמקום לא סוגר מוקדם מדי לקראת כניסת השבת, כדי שתוכלו למקסם את האירוע ככל שניתן במיוחד כאשר מדובר בחתונה בתקופה של שעון חורף.

בררו היטב את לוחות הזמנים של האולם וקחו בחשבון גם עיכובים בחתונה ולפי זה בחרו את האולם וגם קבעו את שעת האירוע.


אם מדובר בחתונה בטבע, יש לבחון האם התשתית עומדת בתנאים לאירוע ואילו אישורים יש להפיק מראש על מנת לאפשר לחתונה להתקיים במיקום זה. במידה ומדובר בחתונת שישי בחצר הבית יש לבדוק מהן ההגבלות מבחינת השכנים, העירייה על מוסיקה וכדומה.


בין אם החלטתם לבחור אולם או לקיים אירוע בחוץ, שימו דגש על הגעה נוחה ליעד המבוקש במיוחד עבור אורחים שמגיעים בתחבורה ציבורית ושימו לב גם לשעות הפעילות של התחבורה הציבורית בימי שישי, שלא תגלו מאוחר מדי שאין לאורחים כיצד לחזור הביתה…

תכנון לו"ז מדויק כל הדרך לחופה

אומנם אתם צריכים ליהנות מהחתונה שלכם, אבל יתכן שבשביל זה תצטרכו בכל זאת לנהל אותה קצת כמו מבצע צבאי. הכוונה היא לקבוע לו"ז שיאפשר לכם להספיק את כל מה שתרצו להספיק ביום האירוע.
קבעו מראש לפי שלבי ההכנות את הפגישות עם אנשי מקצוע ליום הזה ובמועד עצמו התעוררו מוקדם (לאחר שיום קודם נסו ללכת לישון מוקדם) ובדקו שאתם אכן עומדים בזמנים מבחינת הכנות כמו איפור, שיער, לבוש.


כדאי לאתר מראש לוקיישנים קרובים למקום האירוע לצורך צילום וכך יהיה יותר זמן להקדיש לצילומים מגוונים באתרים נבחרים. בקשו מהמלווים שלכם לבחון את לוח הזמנים ולהתריע אם מתקרבים לסיום ויש להמשיך לחתונה הבאה. הקדימו מראש ראיונות ופגישות עם הספקים שעתידים לבצע את העבודה ביום החתונה כדי שתדעו שיש על מי לסמוך. 

קייטרינג מנצח לחתונת שישי

חלק בלתי נפרד מההצלחה של חתונת שישי קשור באוכל שיוגש לאורחים וכיום אפשר לייצר ארוחת מלכים במגוון סגנונות. חשוב מאוד לבחור מראש קייטרינג שיודע להפוך את החזון הקולינארי למציאות ומתאים לדרישות שלכם כמו למשל, קייטרינג כשר למהדרין.


ערכו מול חברת הקייטרינג תיאום ציפיות. למשל, האם מדובר באוכל מוזמן מראש או קייטרינג שמספק גם אוכל וגם שירותי מלצרים לאירוע, מה יכלול ההיצע הגסטרונומי מבחינת מגוון מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים.


מומלץ לבחור קייטרינג עם חוות דעת חיוביות שמציע רפרטואר עשיר של מנות, עומד בלוחות זמנים ומאפשר לכם ליהנות משירותי קייטרינג איכותיים בסטנדרט הגבוה ביותר כולל אספקת מנות לחתונות שישי. 

עכשיו שהכל ידוע מראש ויש לכם אנשי מקצוע טובים אתכם ולו"ז ברור – תוכלו להינשא בסטייל ובראש שקט. 

  

תוכן עניינים

אולי יוכל לעניין אותך?